Klantenservice

Veel gestelde vragen

Heeft The Dog Lounge een winkel die ik kan bezoeken?
Nee, op dit moment heeft The Dog Lounge enkel een webwinkel, we zijn wel bezig met een locatie waar je op bepaalde dagen kunt langskomen om te passen en / of kopen. We hopen hier aankomend jaar meer informatie over te hebben.

Kan ik MAG of Gallus artikelen in andere kleuren bestellen?
De MAG en Gallus artikelen die op onze webshop staan zijn ons vaste assortiment. Het is mogelijk om iets te laten maken in de kleuren/maten die je zelf wil. Echter is het niet mogelijk om deze artikelen te ruilen, of van de koop af te zien daar deze speciaal voor jou worden besteld. Hou wel altijd rekening met levertijd. Stuur ons gerust een e-mail voor meer informatie.

In de webshop staat een artikel dat is uitverkocht. Kan ik het dan alsnog bestellen?
Dat verschilt erg per artikel, artikelen in de koopjeshoek zijn sowieso uitlopend en komen niet meer terug. Je zou het beste een mail kunnen sturen met de vraag of een artikel terug op voorraad komt, geef daarbij duidelijk aan om welk artikel en eventueel kleur of maat het gaat.

Mijn bestelling is een cadeautje, kunnen bestellingen ook ingepakt worden als een cadeautje?
Wij pakken bestellingen niet in als cadeautje.

Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Alle prijzen op de website zijn inclusief btw. Zo voorkomen we dat je achteraf verrast wordt met onvoorziene kosten.

Ik heb een klacht, waar kan ik die kwijt?
Indien je een klacht hebr over ons of over een product, laat het ons dan weten. We doen onze best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Je kunt je klacht versturen via de contact pagina hier aan de rechterzijde.

Hoe kan ik betalen?
The Dog Lounge kent meerdere manieren om te betalen. Op de webshop kan elektronisch betaald worden met iDeal, Sofort en Mister Cash. Wij kunnen garanderen dat dit volledig veilig gebeurt. Daarnaast is het mogelijk om via bank overschrijving te betalen. Deze betaal methode heeft als enige nadeel dat de bestelling pas verzonden wordt na ontvangst van de betaling. Afhankelijk van het land en de bank, kan dit variëren van dezelfde dag of een paar dagen. Wij controleren dagelijks de rekening op binnengekomen betalingen.

Wat zijn de verzendkosten?
Informatie over de levertijd en het verzenden vind je door hier te klikken.

Wat zijn de kosten bij retourneren?
Indien gebruik gemaakt wordt van het herroepingsrecht, zullen de bestel en verzendkosten worden gecrediteerd. De verzendkosten van de klant naar de webshop, zijn voor kosten van de klant (tenzij anders afgesproken).

Waar kan ik met mijn klacht terecht?
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt.
Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. 

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (The Dog Lounge) bij is  aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »